Thursday, June 24, 2010

Redraw Escape in the West

Ey Guys,

Tijdje geleden dat ik iets liet weten van mn EscapeInTheWest pic. Luc had goeie kritiek op mn kleuren en ik had eigenlijk niet echt motivatie om ermee verder te gaan omdat ik wist dat die kleuren ASS waren...

Link naar last update

Dus kben overnieuw begonnen met de kleuren. Tis echt moeilijk en ik ben op het moment voor een groot deel van de tijd maar aan het uittesten hoe het eruit ziet, exploring new ways...



Ik heb dus geprobeert wat meer diepte erin te geven door kleuren blauwer en grijzer en lichter te maken als ze verder weg zijn. Kheb voor nu ook alles in een zelfgemaakte brush gedaan om niet teveel in te gaan op detail...

Plez give me critz and advice

2 comments:

  1. hell yeah.. deze kleuren zijn veeeel beter!
    Nu heb je een goede basis om op verder te renderen. Das gewoon een kwestie van hoeveel je tijd wil nemen om detail erin te doen.

    Maar k vin t wel tof worden.

    just 1 thing.. wuz that W / M sideways near the cowboys in the back? :P

    ReplyDelete
  2. Oew dat... Dat is de weg waar ze vandaankomen, die slingeren de berg opgaat en daarna om de berg heen krult.

    Heb je een idee om dat beter te laten zien?

    ReplyDelete