Monday, November 15, 2010

Environment Jo


yep en hier is die van mij, feedback welkom :>

4 comments:

  1. Ik vind de belichting erg nice en sfeervol.

    Qua compositie valt het hele gebeuren wel echt naar rechts voor me gevoel, door dat scheve platform in het midden. Dat zou de bedoeling kunnen zijn, maar ik denk dat het een rustiger beeld zou geven als je ergens anders die scheve lijn probeert te breken (de stairs lopen nu ook naar die scheve lijn namelijk)...

    ReplyDelete
  2. hehe en het is icy best lastig omdat binnen te komen misschien kan je de reflectie verminderen maar wel de kleuren van de neon heel erg inlaten blenden

    ReplyDelete
  3. het moet juist dynamish overkomen daarom dat alles zo scheef en schuin is :P

    ik zal ff kijken of ik die reflectie kan minderen dan :)

    thnx voor de feedback

    ReplyDelete
  4. dan moet je de trap/brrug ook scheef zetten

    ReplyDelete