Tuesday, May 31, 2011

het GARillaz Art book 2011

hi guy's,

ff een nieuwe post want op de een of andere manier kan ik niet commenten,

oke ik ga proberen te regelen dat we alles vergoed krijgen van school, het bedrag valt eigenlijk nog wel mee.

maar ik weet niet hoe lang het duurt tot dat het album af is...dus ff snel alles regelen voor de 21e

hier een link naar hema shizzl:
http://fotoalbum.hema.nl/productoverzicht/extra-groot/liggend

maar misschien kunnen we ff een leuke layout maken ofzo? wie wil bijvoorbeeld dan de cover maken? ik kan wel de tamplate maken van de pagina's en upload ik die zodat jullie die kunnen invullen :)

maar ik wil graag in de comments ff de namen van iedereen die wil meedoen en wie een cover wil maken

8 comments:

  1. ik doe mee als er genoeg mensen zijn die mee doen xD

    vet idee!

    ReplyDelete
  2. Ik vind het een onwijs vet idee, maar ik heb niet heel veel recent artwork. Ik ben vooral als manager/producer gaan orienteren... Ow btw, ik zal Rick ook vragen, zijn 3D werk moet er ook absoluut in!

    ReplyDelete
  3. ik stel voor dat Luc osaurus een cover maakt, 1 hij maakt coole dingen 2 hij heeft tijd:P

    ReplyDelete
  4. GARTIST ONLY trrolololololo

    ReplyDelete
  5. I'm in. Wil wel even een deadline dan, heb nog een zootje halfafgemaakt spul wat ik r wel in zou willen..maar moet eerst af;)

    ReplyDelete
  6. nou het probleem is een beetje dat ik er eigenlijk het geld er niet meer voor heb :S en ik had zo gehoopt dat school dit iniatief zou waarderen en alle kosten daardoor zou willen dekken. maar blijkbaar voelen ze zichzelf te goed om te reageren ofzo als het om geld gaat.

    mijn idee was het boek vóór 21 juni af te hebben (project markt). maar ik heb echt jullie hulp nodig hiervoor.

    kunnen we niet een collecte doen ofzo? steun nu GARtist op giro 3636?

    kortom mijn vraag is wie heeft het er voor over om het bedrag neer te tellen zodat we later die gene allemaal kunnen terug betalen.

    ReplyDelete
  7. ik wil best lappen, om hoeveel gaat t?

    ReplyDelete
  8. lama ik heb al geregelt dat hku dokt :P check nieuwe post

    ReplyDelete