Tuesday, May 31, 2011

Jaar afsluiting GAR

Hey guy’s ik had een ideetje… wat nou als wij de 2e jaars GAR een boek samenstellen met onze art? deze kunnen we dan showen op de jaarafsluiting de 21e samen met de portfolio's van alle gartists. zo kunnen we onszelf promoten aan de game industrie die die dag ook komt.

Ik dacht er aan om boek te maken met alle Gartists met wat werk en een beetje biografie, indeling moet ik nog even bedenken… hangt er van af hoeveel mensen er mee willen doen. maar dit word dan bij de hema uitgeprint (daar kun je schijnbaar fotoalbums printen).
Maar wat denken jullie, een eigen Art book klinkt dat tof?
Laat me weten wie er mee wil doen dan stuur ik Dimme een mailtje :)

3 comments:

  1. ja vind ik vet! misschien een verdeling per project en per Artist!
    we moeten alleen even kijken naar de templates van hema..

    ReplyDelete
  2. Sowieso een verdeling per artist lijkt me. Per project hoeft niet eens, want ik hoef echt niet m'n Drugs in the City werk er in te hebben. Maar I'm in.

    ReplyDelete
  3. wel een leuk idee inderdaad! :D

    ReplyDelete