little distraction from all the karel voilence! for my isa i thought it would be cool to combine old racing vehicle with modern, futuristic techniques.
fucking bad ass. i haven't done anything for my isa yet, but this stuff is inspiring. Is it free hand? cause i see slight curvature. If it is ... NICE! :)
fakking vet bob, maar.. die spoilers zitten op een formula 1 car om downforce te genereren. dit ding zou best veel moeie hebben met opstijgen. tenzij je een counterclockwiseantimattergenerator instaleerd uiteraard
you are right mister daniel, maar even de stand van de spoiler veranderen(roteren) dat ie niet meer downforce genereert maar meer als stabilisator dient of als vleugel
de voorspoiler is om de lucht beter over de banden te begeleiden. en die kunnen nog door als vleugels omdat ze niet zo erg gekanteld staan. maar voor de achterspoiler heb je gelijk
fucking bad ass. i haven't done anything for my isa yet, but this stuff is inspiring. Is it free hand? cause i see slight curvature. If it is ... NICE! :)
ReplyDeletewat is er gebeurt met de left4dead contest?
ReplyDeleteI think the design is going a bit counterclockwise. You know. Just sayin'
ReplyDeletewhat you see is, free hand, some things i checked with the line tool,
ReplyDeleteback view is coming after the "herkansingen"
yeah i' ll pick up your mom at eight, with this beauty.
ReplyDeleteand you may guess where she is sitting.
thats right, on my lap. counterclockwise of course
goeie ka bob maar zet die shaduw ook eff in perscpectief
ReplyDeletesir, yes sir!
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeletefakking vet bob, maar.. die spoilers zitten op een formula 1 car om downforce te genereren. dit ding zou best veel moeie hebben met opstijgen. tenzij je een counterclockwiseantimattergenerator instaleerd uiteraard
ReplyDeleteedit: grammatica ¬.¬
you are right mister daniel,
ReplyDeletemaar even de stand van de spoiler veranderen(roteren) dat ie niet meer downforce genereert maar meer als stabilisator dient of als vleugel
de voorspoiler is om de lucht beter over de banden te begeleiden. en die kunnen nog door als vleugels omdat ze niet zo erg gekanteld staan. maar voor de achterspoiler heb je gelijk
ReplyDelete